eheh!
Terima kasih...sgt2. sbb ........ #afta nikah right? =) sy simpan eh. yg saya boleh huraikan dekat diary on9 saye #yang dibuat khas untuk bakal zuriat saya. acecece! eh betul lah. terima kasih sbb baik dgn saya. ha. ye baik. *mulalah law law dia tu nt! potpetpotpetpotpetpotpet pastu echa tnye saye "kamu dgr berita ape ni onie?" wahaha! lol awak! so, today sy nak bagi lah this song for u. -even tgh pagi td awk yg start bg the same wave kan! sibuk tawu! sy ni mcm xde peluang langsung nak suprise kan awak =.=" haha. i'm speechless la. dua perkara dalam satu masa kan pagi td. terjadi dlm 1 hari. saya ni berharap hari2 akan datang, akan terjadi 3 4 perkara dalam 1 hari... benda yg sama. haaaaa gitteww~ =) xyah nak bace bnde alah ni sgt,sila download,ltk dalam fon dan dgr hari2. hohoho! lepas 2 lagu tema,ni termasuk jugak dalam lagu tema ye. yg keTIGA. dari saya, untuk awak, encik ------ saya. (= *sila bayangkan saya nyanyi untuk awak. wahhhhhhhh! pengsan kau msti tutup telinga munye!haha...
STICK WIT U #pusscatdolls
I don't wanna go another day,
So I'm telling you exactly what is on my mind.
Seems like everybody's breaking up
Throwing their love away,
But I know I got a good thing right here
That's why I say (Hey)
Nobody gonna love me better
I must stick with you forever.
Nobody gonna take me higher
I must stick with you.
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby.
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you.
I don't wanna go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind.
See the way we ride in our private lives,
Ain't nobody getting in between.
I want you to know that you're the only one for me
And I say
And now
Ain't nothing else I can need
And now
I'm singing 'cause you're so, so into me.
I got you,
We'll be making love endlessly.
I'm with you (baby, I'm with you)
Baby, you're with me (Baby, you're with me)
So don't you worry about
People hanging around,
They ain't bringing us down.
I know you and you know me
And that's all that counts.
So don't you worry about
People hanging around,
They ain't bringing us down.
I know you and you know me
And that's why I say...*hey,this is too meaningful to me. yeahhh. =) guys out there, please. pray for us. doa2 kalian yang baik2 amatlah saya hargai. (= ... bila kita doa yang baik2 untuk orang2 yang kearah kebaikan, INSYAALLAH,Allah kembalikan semula kebaikan tersebut kepada kite. amin. :D jangan pernah bersangka buruk and think the worst or bad feeling toward us. kami nak yang terbaik,kami cuba lakukan yang terbaik. dont judge me about "who i was" but look at me for "who i am now" =) .
one step CLOSER.to be continue~ (^_^)"

0 manusia cantik dan handsome mengomen!:
Post a Comment
hye syg!leave ur comment here. nt kite reply taw! emmuaahh3!hew hew hew